Elektronická evidence tržeb

EET neboli elektronická evidence tržeb

Drobným živnostníkům a podnikatelům pomáháme splnit jejich zákonnou povinnost vést elektronickou evidenci tržeb.

Víme, že není jednoduché vyznat se jak v samotném zákoně o EET, tak ani ve výběru zařízení vyhovujícímu podmínkám konkrétního živnostníka, podnikatele či provozovny.

Nevíte, jaké zvolit zařízení, kterou tiskárnu či aplikaci? Nevíte, jak postupovat při registraci k EET?

Stejné řešení nemusí vyhovovat dvěma různým provozním situacím.

Pro Vaše individuální podmínky vybereme nejvhodnější řešení jak po stránce samotného zařízení (EET pokladna, tiskárna), tak po stránce softwarové (aplikace, ovládací program), to vše vzhledem k pořizovacím a následně i provozním nákladům.

Pomůžeme Vám:

  • s vytvořením přístupu na portálu etržby
  • s vygenerováním a instalací certifikátu
  • s výběrem vhodného řešení
  • se zapojením a nastavením zařízení

 

Pro dotazy k EET nás neváhejte kontaktovat na tel. 775 283 284 nebo it@frakom.cz

 

Veškeré další informace naleznete na webu www.etrzby.cz

 


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. 
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.